Založ si blog

Archív: august, 2014

Zamrznutá vášeň

Vyčarujem spln prebudenej noci ukrytých snov. … Kráčame po zasneženej ceste a kvapkajú do nás svetla hviezd. Mesačný svit sa odráža od padajúcich vločiek a tie sa vytrácajú v našom pritúlení. Niekde v závetrí na zamrznutej streche domova, počuť vtáčí vzlyk. Ako krásne znie, chudák… Závidí nám a túži po podobnom […]

Pokračovanie článku

Nedokončené sny

Nedokončené sny spoločného večera dýchajú, nie len vo mne. A tá jediná iskra minulosti sa roztavuje v hlbočíznej sile nášho zabudnutia. Každá noc spytuje moje roztrhané svedomie, do ktorého sa hádžeš. Ako dúha do dažďa. …začne prerezávať kvapky. A to oni ju spôsobili. Preto hviezdy kričte a slnko nech mlčí… […]

Pokračovanie článku

Stretnutie rozídených

Vo svetle snov mihajúceho rána sa dostal až na koniec tvojich želaní. Prebudil sa. Pohynuli spomienky 10 minútového spánku nočných hviezd. Ukrajoval sekundy aby nemusel otvoriť oči, lebo jeho pohľad zahalila tvoja slanosť. To ona ho každú noc prenasleduje a víri v ňom ako hmla cez roj včiel. – Kráčam cestou a kopem […]

Pokračovanie článku

Vyhadzov zo snov

Vdychujem nechcený dym v ktorom ťa cítim. A tvojou neprítomnosťou som odsúdený na ďalší ťah. Si zrniečko ostrej kvapky ktorá padá do mňa a roztápa púšť. Vonku počuť ticho za dažďom. I hluk vetra ktorý vysáva rannú rosu. Nedávno sme v nej na sebe ležali. A nechceli opustiť chvíľu. Iba jemný dážď na našich telách rozprával o dokonalej […]

Pokračovanie článku

Láska, tvorca života

Áno, len tá jedinečnosť lásky, je navždy naším tvorcom. Šťastných chvíľ. Okamihov. Na ktoré nikdy nezabudneme. Len v tej úprimnej láske, sa dokážeme ráno zobudiť a čudovať sa, prečo sa smejeme. Prečo máme šťastný úsmev na tvári. A ako veľmi dokážeme byť spokojný a tak veľmi sa radovať. V Láske nájdeme čarokrásny farebný svet, hoci budeme čumieť na bielu […]

Pokračovanie článku

Tá pravá. ..

Chcem ťa nájsť, tak kde sa skrývaš. Do srdca ti zájsť, a pery pohladiť, kým do očí sa dívaš. Kde si TY jediná ? Ukazuješ na mňa, „aha, on to nie je.“ Smutné. Klamať samú seba. Ja kvôli tebe sa mihám do klamlivých právd, čo túžia ma nájsť. Ale kým tu nie si, utečiem im. Lebo nechcem veriť, že som až taký […]

Pokračovanie článku

Po stopách lásky

Keď pocit vystrelí náboj, tisíce myšlienok objímu okamih. Keď odhodím závoj, preteká slzami kalich. Kam moje sny vedieš ? Kam moje srdce kráča ? Otváram oči, blesky v nich. Ako oceán v kvapke, do mňa vrážaš. Tvoja predstava ma objíma. Mojím pohľadom bežíš. Sám neviem kým som. Možno iba mincou, ktorú strážiš. Možno iba mincou, ktorá […]

Pokračovanie článku

Chýbaš. . .

Chýbaš mi ako rannej tráve rosa. Chýbaš ako slnko oblohe. Po ktorej chodíš bosá. Chýbaš mi ako spánku zavreté viečka. Chýbaš ako sny za ránom. Nad ktorým zhasína sviečka. Hľadám ťa medzi večernými hviezdami. Uväzníš ma v každej noci a nasadíš putá spolu s tichom. Len keď zaspím budem blízko k tomu ťa stratiť. Aby som si dokázal […]

Pokračovanie článku

Iba v spomienkach

Iba v spomienkach ma napĺňaš celý deň. Si ako rozvírený prach. No mne ponúkaš, iba tieň. Hľadám ťa v každej smietke prachu. V samote. Niekde na oblačnom mraku. V búrke, ťa vidím v tých tisícich kvapkách. Si silnejšia ako predstava. Slnko moje slzy hladká. Počujem tvoje ticho, ako krásne znie. Bojujem sám, so vzlykom. Celé […]

Pokračovanie článku

Hrdo do pekla

Poťahujem 36-ty krát z cigarety a odhadzujem. Každý večer sebavedomie. Nedotknutá tma v objatí ticha ma vždy premôže. Prebúdzam sa. Ach.. to bol sen. Moje výčitky, vo výpredaji. Prepáčte, vy ktorý stojíte v rade. Nie, nebol to sen. Iba som dozrel. Až na hranu života. Kam teraz ? Na ľavej strane rany, ktoré nezahojím. Na pravo, húf ľudí kde […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 373868x
Priemerná čítanosť článkov: 2066x

Autor blogu

Kategórie