Založ si blog

Archív: október, 2014

Pre teba a tvoje kone. ..

Občas sa stačí len vyspať z myšlienok Občas len zriecť krutých právd Občas sa zobudiť v strede sna a navonok Odprisahať že realita bude dnes ďalší pád. Kým kôň docvála na vysnívanú lúku Ty hladíš pod perinou moje meno Tíško slzy hľadajú ma a v duchu Veríš že unesieš moje bremeno. Pýtam sa začiatku že aký to bude koniec S tebou bez teba a […]

Pokračovanie článku

otrok

Vonku kričí daždivý deň V očiach hynie tvoj tieň. Noc sa vlieva do rán A mesiac nechce odísť Môj život narieka sám Spln sa nechce rozísť. Plynie sekunda života Hltám ďalší hriech Rozbitá duša otroka Zakrytý plačom smiech. – Glejdura Filip

Pokračovanie článku

strážny anjel

Úprimný smiech a falošné oči. Nespútaný pohľad do mna vkročil. Kým pár zábleskov ostrých rán ukrýva srdce pred šťastím, pýcha nasleduje pád a ja prosím boha, nech môj život mi vráti. Stojím na kraji útesu čakajúc na vzlet. Padám dole. Dychom hľadám nádej ale tu strážneho anjela niet. – Glejdura Filip

Pokračovanie článku

spomienka

Výkriky v tme a ticho v dave. Po lúkach naháňa svoj smiech. Po večeroch priepasť v hlave tíši vodkou srdce, hriech. Spánok do očí sa rehoce. Mesiac vrhá jeho tieň. V prítmí slzami sa ligoce bez nádeje, snov a žien. Jeho krátky život, dlh jej spláca. Ona živí sa jeho korisťou. Kým krvavý sonet sa v žilách stráca svet hýbe smutnou bytosťou. […]

Pokračovanie článku

. . . do ďalšej žijúcej noci

Tak ďaleko počuť tvoje kroky a tak blízko ich cítiť. Vyklopkaváš mojím snom aby ešte neotvárali oči. Ešte chvíľu zhasnite. A kričte dušou do ticha. – Vydržal ozvenu spomienok umlčaných hviezd čierneho rána. Blúdil tichým vreskotom a oči pršali ako sa pohár whisky vyprázdňoval. Bolestivým smiechom tíšil hlad po tvojom […]

Pokračovanie článku

. . . a vtáky zmŕtvych nevstávajú

V dažďovom sne ma utopíš ako slnko dúhu keď zhasne. Iba lúče kde si blúdia do neznáma a tam naháňajú svoje svetlo. Ja som naháňal teba a ty moju neprítomnosť. Súhra ako letný sneh. Ešte som ho nevidel. Ale existuje tam niekde hlboko za naším spektrom. Som si istý. O tebe to nemôžem povedať. Síce som ťa videl a cítil. A žil v tebe. […]

Pokračovanie článku

Úsmevom donekonečna

Som blázon. A som na to hrdý. Pretože tento svet je príliš nudný na to, aby som ním nebol. Hovorím veci, za ktoré by sa iný hanbili. Niektorý sa chytajú len za hlavu mysliac si, pozri aký hlupák… Títo ľudia strácajú nádej, pocit rozkvetu. Robievam veci, ktoré nechápu. Nie som kráľom nudy. Ani som nikdy netúžil chápať fakty. Iba to nechať ako je a smiať […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 373867x
Priemerná čítanosť článkov: 2066x

Autor blogu

Kategórie