Založ si blog

Archív: apríl, 2015

TIENE

Naše horúce tiene sa zauzlili do seba keď som videl v ich svetle tvoj odraz. Boli ako zrkadlo. A nikdy sa neroztrhli. Mlčali slovom a tiekli pomedzi naše chvejúce telá úzkym prameňom. Znásobovali priestor vo vesmíre, do ktorého sme sa vošli iba my. Šieste Božie prikázanie sme spálili na popol a bežali ako o život oproti hriechom. A […]

Pokračovanie článku

MLČALA SI

I. Mlčala si, kým sa medzi nami rozplakalo ticho. Mlčala si, kým som ti na krk kreslil dychom. Farebné ilúzie. II. Mlčíš, kým podobnosť vesmírov obhrýza naše nechty. Si preč. A už ani to Slnko sa neusmieva, tak ako pred tým. – Filip Glejdura

Pokračovanie článku

Čas zabudnúť

Čas vraj lieči, chujovina ! Podľa mňa je to zlodej, ktorý kradne niečo, čo sme nikdy nechceli stratiť. Píšem na tikot pribúdajúcich sekúnd tvoje meno, a začínam odpočítavať. Posledné mávnutia tejto nostalgickej jari. – Glejdura Filip Aj tu som: https://www.facebook.com/poeziafilipglejdura […]

Pokračovanie článku

Keď som prestal veriť v lásku

Pozeral som sa ti priamo do očí, cítil neviditeľné a pomaly som začínal chápať, kým som kurevsky vymäkol tam dnu že jednoducho nemám ani na to. Stať sa alkoholikom. – Glejdura Filip

Pokračovanie článku

Čakám ťa vo dverách

Pálilo ma slnko ktoré svietilo na inú polovicu zemegule a táto noc sa mi stmievala v očiach. Vždy som tvrdil že nikdy si neotvorím fľašu sám ale jednoducho si mi nedala na výber. A tak otváram tretiu pollitrovku vodky a ôsme pivo. Na anjelov neverím a s Bohom som sa akosi nedohodol. Ani na lásku nie. Teda aspoň dnes v noci. Dnes je jediný […]

Pokračovanie článku

Raz som ti venoval tieto verše

I. Plný ľadovej krvi tuhnem v mračnách medzi dvoma lejakmi a noc čo noc sa pýtam… Kde existuješ? A koľko planét mám ešte zbúrať, a zamiesť ich pod koberec? II. Pýtam sa stoštyridsiatich holubov ktorých som uväznil, či ťa nevideli. Ale oni nič. Odtrhol som im hlavy, nech mi neklamú. Kurvy. Rozrezávam mesiac […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 373850x
Priemerná čítanosť článkov: 2065x

Autor blogu

Kategórie