Založ si blog

Archív: máj, 2015

Blúznenie noci

Zbieram z podlahy vykašlané muchy a topím ich vo vodke, rozliate hviezdy po stole, chlípem so slamkou v ústach, neviem ako to myslel Bukowski keď hovoril, že niekedy si tak sám až to proste dáva zmysel, nikdy mi to nedávalo zmysel, možno, že niekedy musím vypiť aj tú druhú fľašu, jedna nestačí, áno som si istý a možno, že občas treba […]

Pokračovanie článku

Jedného dňa mi uveríš

Uväznený v slovách prehĺtam tiché prémie uväznený v slovách čakám na dážď kým ťa z pier nezmyje, uväznený v slovách ryjem nechtami do stien, tie mená čo vo mne stíchli, mená tých žien. – Filip Glejdura

Pokračovanie článku

Pocity padajúce z mosta

Konzumujem samotu v dvojdecákoch a pri šiestom sa mi zaplietaš do náručia padajúc hlbšie do môjho dna, pamätám si keď teplo tvojho dychu vlievalo do mojej krčnej tepny farby z dúhy skáčem do jazera a posielam ti kruhy na vode spočítaj ich a vynásob nulou možno ešte existujú zlomené priestory – Filip Glejdura

Pokračovanie článku

Nezosmilníš

zabor tvoje telo do môjho pritlač perami do mojich bariér až kým sa nerozbijú nepredstavuj sa len sa do mňa podpíš nahým telom bez slov namiesto tváre a pravdy mi ukáž drzosť a nechtami zoškrab z chrbta našu rozdielnu minulosť dnes ti porozprávam príbeh o šiestom Božom prikázaní v ktorom hraješ hlavnú úlohu no na happy endy rýchlo […]

Pokračovanie článku

Keď sa ráno vraciam odniekiaľ

Vonku bolo bohapusté ticho za dažďom, začínalo svitať kým sa vo mne ďalej stmievalo to rozbité čo si už vlastne dávno zreciklovala slnko zachádzalo o niečo skôr ako malo vyjsť a aj tie ohorky z cigariet za mnou ktoré som hádzal do bledej trávy keď som sa vracal pred pol šiestou domov nič nehovorili hoci som čakal že mi dajú […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 373850x
Priemerná čítanosť článkov: 2065x

Autor blogu

Kategórie