Založ si blog

Archív: december, 2015

Sľubujem ti, že jedného dňa prestanem chľastať

Už nebudem po šiestej vodke zvracať na naše sny a každé ráno hľadať po vreckách stratený vesmír. Už nebudem naše spomienky zviazané a hodené do rieky vláčiť po nočných kluboch a opíjať sa tam na sekeru. Prosím ťa spáchaj atentát na moju osobu odlom nechtami z môjho pekla malý kúsok prežitého a vedz, že jeho úsmev bude vždy pripravený […]

Pokračovanie článku

To nie je len tak, napísať peknú báseň. ..

Musíš vo výkrikoch nájsť odvahu a slová zamknúť do ticha. Musíš blúzniť vo vlastnom šialenstve kým ti ráno Slnko nenapľuje do ksichtu. Raz sa mi určite podarí k tomu aspoň priblížiť a dovtedy budem mávať fľašami vína a pod mesiacom zvierať hviezdy v päsť. Dopijem z pohára poslednú ranu a v jazvách si na teba stále spomeniem. Na oči, pre […]

Pokračovanie článku

Pokus o (asi) poviedku – pokračovanie časť 2.

Pokus o (asi) poviedku – POKRAČOVANIE ČASŤ 2. Dúfal som že ma tu po tých rokoch nikto nebude poznať a tí čo ma poznali, budú už mŕtvy. Zašiel som až na kraj mesta a na rohu som zbadal jedno okno kde sa svietilo. Sadol som si za pult. Smrdelo to tu ako v starobinci, ale pôvabná žena za pultom so smutným až morbídnym výrazom na tvári ma ihneď pohľadom […]

Pokračovanie článku

Pokus o (asi) poviedku, časť. 1

Časť 1. Otvorila mi dvere a aj po troch rokoch, čo som ju nevidel, bola stále nádherná. Keď som sa jej pozrel do očí, videl som to najhoršie peklo v tom najhlbšom dne, čo sme spolu nie až tak dávno prežili. A videl som v jej beznájdenom pohľade, že na to ani na minútku nezabudla. Pokojne som vošiel dvermi, hoci ma dnu nepozvala. VITO !? Si to ty ? Kde si do teraz trčal kurva […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 373868x
Priemerná čítanosť článkov: 2066x

Autor blogu

Kategórie