Založ si blog

Archív: január, 2017

Triezvy život

Prší mi zo suchého neba do tepien nepozvaný sentiment a ja netuším prečo v každej básní je príliš mnoho mojich nahých podobizní ktoré nepoznám … striedmo sa na špičkách zakrádam s gigantickým tajomstvom previnilého šialenstva na lopatkách k ďalšiemu veršu len aby som si dokázal že mám na to OBZRIEŤ SA SPÄŤ prečkať tu kalamitu a s triezvym pohľadom […]

Pokračovanie článku

Nahota v priamom prenose

Podvádzaš ma s osudom a trháš moje sny na klamstvá z tisíceho žiaľu a clivej triezvoty hulákam do mŕtvych nôt tvoje meno štvrté nekonečno ma stálo viac pekiel ako samota v tvojich oblakoch vyzliekam sa z hriechov a nahý pred zrkadlom zisťujem že ti nemám čo ponúknuť strácam sa v tvojej tichej nenávisti ako motýľ v osom hniezde a trhám vesmír na dve […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 373853x
Priemerná čítanosť článkov: 2065x

Autor blogu

Kategórie