Každú noc si ťa nalievam, každú noc iný smäd

11. januára 2015, Filip,

 

Hlboko zaborený
do tvojich kostí
lietam si v nich
ako motýľ vo fľaši

tak slobodne krásny…

 

a keď si mi v noci zavolala
skrýval som sa
v ďalšej nepravdivej
básní o tebe

 

ako ťa milujem
a ty ma nepoznáš
hoci toto bola pravda

 

povedal som ti do telefónu
že mi chýbaš a bez teba
to jednoducho nejde
ty si potom položila

 

tak som si nalial
ďalšie deci

 

a takto som si
ťa nalieval
až do rána

 

kvety sa von
skrývali pred
slnkom

 

a ja si už nepamätám
tvoje meno s ktorým
som sa pobil
v týchto riadkoch

 

a keď som ťa odprevádzal
včera domov chcel som
aby si dnes pochopila

 

že si len jednou
z tisíc
ktorú ľúbim

 

a jednou z milióna
ktorú naozaj milujem…

 

bohužiaľ lúče Afrodity
ma bodajú každú sekundu
a tak si ťa po nociach
nalievam…

 

a nikdy neutopím.

 

– Glejdura Filip