Keď nevnímam realitu, bezduché pohľady otrokov, ani kolobeh sekúnd

28. júla 2015, Filip,

 

 

Ráno o ôsmej

sa mi nepodarilo naštartovať

včerajšiu opicu

a tak som len uhýbal

skalám padajúcim

v mojom zemetrasení

 

a rozmýšľal som čo asi robíš

a koľko percent z tohto dňa

venuješ môjmu menu,

 

ja pri fľaši vína mäknem čo raz viac

uhýbam Bohom a stvoriteľom

tejto planéty

nie, nikdy nespadnem na dno

pred oltár na kolená

a nebudem počúvať

tie vymyslené príbehy o Bohu

 

ani modlitby a piesne

ktoré vymysleli tí skazený otroci

pri šiestom pive

 

nebo bolo nahé dávno pred tým

než sme uverili v nadpozemské

pravdy

 

vypľúvam zvratky z tých vašich

každodenných otočenášov

venovaných ľuďom okolo

aby vedeli že aj vy ste spadli

presne do tej istej mŕtvej rieky

plnej suchého lístia

 

– Filip Glejdura