Sračky

29. novembra 2015, Filip,

Túto noc kličko prehral v ringu
prvý zápas po jedenástich rokoch
a ja som nemohol zaspať
musíš sa veľmi snažiť
aby raz prebolelo to čakanie na smrť

nudná nedeľa sa zvíja v kŕčoch
v kostole ma napadlo
čo by sa asi dialo
keby som teraz pretiahol tú čiernovlásku
stojacu predo mnou pred stovkami ľudí

vždy som chcel otvoriť moje pocitovo
a biť sa do posledného toku krvi
do poslednej nádeje

neviem ako všetci môžu žiť
v prirodzenom klamstve
každý sa správa a robí
to čo ostatný a ešte by mal za to ďakovať

vaše pokurvené životy plávajú
v hustom bahne a vy ste na to hrdý
neverte v nebo
neverte v Boha
neverte na život
verte iba na smrť

a želajte si každú sekundu zomierať pomalšie
dajte si ďalšiu fľašu vína kým
z vás ostane len bohapustá spomienka

ešte máte čas
ešte musíte zanechať veľa sekier
v neznámych baroch