Založ si blog

Archív: marec, 2015

V pondelok ráno

Keď zbieram vedľa postele moje včerajšky a našťastie dýcham. Polomŕtvym pohľadom hľadám po vreckách srdcové esá a zisťujem že dnes jednoducho nemám na to. … Opľuť vesmír. – Glejdura Filip

Pokračovanie článku

Nenávidím, milujem

Výžmýkal som z tvojich pier ľútosť a v očiach si mi zanechala len krvavé stopy. Pokrčila si môj vesmír a ako dohorený špak surovo hodila do prázdna. Život mi mizne v zázrakoch ktoré sa nestali a tečie po tvári kým ďaleko za chrbátom postupne vytrácam cez deravú hruď … vnútro. – Glejdura Filip […]

Pokračovanie článku

Pochovávam včerajšky

a noci plné hriechov do vreciek. Zdvíham nad hlavu za hrsť blata, čo som vyhral. Šťastiu som vytrhol všetky zuby a ono mi stále verí. Naivné. Štvrtý deň bez spánku pijem dvanástu kávu ku vodke. Oči plné močiarov vypľúvajú bahno a srdce plné teba vyhladlo… Občas už ani nevnímam keď sa zastaví. Krv v tele mi noc čo […]

Pokračovanie článku

Slzy nikdy neklamú

to len oči sa kĺžu po lícach do rozbitých dlaní. Vonku nás obsiera ďalší z milióna dní a my napriek tomu večer čo večer naťahujeme budík. A keď si jedného dňa povieme dosť, ráno sa zobudíme a okolo nás budú stáť najlepší priatelia zistíme, že sme na smrteľnej posteli a že je kurevsky neskoro… – […]

Pokračovanie článku

Aj popol onemel

Kradol som nebu oblaky a chcel som ti z nich postaviť most ale keď si fúkla do vetra spadol naše blízko unášal na krídlách motýľ obloha sa zafarbila do čiernobiela zapálil som v krbe ticho a tvoje slová ukryté do žeravej pahreby vychladli… – Glejdura Filip

Pokračovanie článku

Čierna ruža

Tvoja krv preteká mi dušou. Zaspávam. Pod vankúšom s čiernou ružou. Jej tŕne miznú pomaly do našich stôp. Spomienok. A v prasklinách na chodníkoch prestali kvitnúť lesy. Váhavo zaspávam vo svetle nočných lámp s jedinou otázkou… kde si – Glejdura Filip tu ma nájdete tiež :) […]

Pokračovanie článku

a pršali slzy

Videl som nariekať, v tvojom tieni slnko. Videl som pršať horúci dážď na steblo trávi. Čo potichu zmĺklo. Pobozkala si ma a ďalej trhala kožu z môjej hrude. Prikrila si ma nebom, podpálila mesiac a zmizla. Kým životom tiekli slzy nechcel som tomu veriť… Že to tak naozaj bude. – Glejdura Filip

Pokračovanie článku

Prosím neplač

zavri sa do oblakov zakrič moje meno zviaž ho na tisíc uzlov a vypustí po vetre daj šancu mojím dlaniam rozprestrieť krídla a keď bude nebo pršať slzami a zmývať z ciest naše dotyky prosím, dovoľ mi na chvíľu, alebo aspoň navždy hľadieť do tvojich očí a písať básne o dokonalosti ktorá predsa len existuje – Glejdura Filip […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 374877x
Priemerná čítanosť článkov: 2071x

Autor blogu

Kategórie