Založ si blog

Archív: január, 2016

Kým sníš

O světě do kterého nás nakreslil sám bůh já pitvám další ráno do beznaděje a čekám kdy mně zachrání tvé zore – Filip Glejdura P.S. Ospravedlňte moju češtinu. Proste mi to tak znie lepšie.

Pokračovanie článku

Nočná schizofrénia

Odklepávam sneh z cigarety, v rukáve namiesto esa chladný tieň hádaj komu patrí pod neónom pijem poletujúce vločky ktoré zmývajú z jazyka posledný kúsok teba, nadýchnem sa prievanu a chorľavým hlasom sa potichu vkradnem do ďalšej krvavej bitky s lunou. – Filip Glejdura https://www.facebook.com/poeziafilipglejdura/

Pokračovanie článku

Zbúrané pocitovo

Hasil som na nebi kráteri stratené v priestore a čase bez nároku na víťazstvo trpel kúsok po kúsku v tvojej neprítomnosti a snažil sa pochopiť nemožné a keď som bol už tak blízko že to stačilo vysloviť rozdrvila si ma do bieleho prášku a potiahla cez nos do seba… – Filip Glejdura Moja fan page

Pokračovanie článku

Tisíca myšlienka

Poskladal som hmlu do vreciek chrbtom sa otočil na spln vypil šieste pivo a napísal tú najkrajšiu báseň sny nemajú šťastné konce a ten náš ostal visieť nado mnou a roztápal sa ako dnes tie cencúle na zástavke čo mi kvapkali do tváre povedz kde je moje slnko a koľko vrások nosím v spomienkach povedz mi kde je moja venuša a ja ťa zabalím do […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Filip

"V noci jsem snil, že jsem motýlem. A teď nevím, zda jsem člověkem, který snil, že je motýlem, nebo zda jsem motýlem, kterému se zdá, že je člověkem."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 181
Celková čítanosť: 374906x
Priemerná čítanosť článkov: 2071x

Autor blogu

Kategórie